sobota, 19 grudnia 2015

Witajcie !

   Dawno nie pisałam.. wszystko przez brak czasu. Ale teraz mam go duuużo , więc wznawiam świeczkową produkcję ;)

Cały dzisiejszy dzień spędziłam na tworzeniu parafinowych "dzieł". Jutro dodam zdjęcia, bo dziś zbyt szybko zrobiło się ciemno :) Ale już dziś chciałabym podzielić się z Wami fantastycznym gadżetem, którego wszystkim Wam polecam. Chodzi o tzw. "gorącą stopkę", inaczej mówiąc o pióro enkaustyczne. Kupiłam je w sklepie krainaswiec.pl i jestem baardzo zadowolona :)
Narzędzie ma 4 wymienne końcówki, można nim malować gorącym woskiem, rzeźbić, modelować i wprasowywać serwetki i różne dekoracyjne elementy. Oczywiście wymaga to odrobiny wprawy, której jeszcze nie mam, ale zabawa jest świetna ;)

Podaję Wam link do sklepu, z którego zamówiłam sobie to cudo. :)

http://www.krainaswiec.pl/p1471,goraca-stopka.html



Zdjęcie pochodzi ze strony sklepu krainaswiec.pl
 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz