sobota, 27 lutego 2016

Decoupage'owe pudełeczka na różności

Witajcie po dłuugiej przerwie! Dzisiaj mam dla Was pomysły na ozdobne pudełeczka - szkatułki, wykonane techniką decoupage. Moje pudełka są pierwotnie wykonane z różnych materiałów i przeznaczone do różnych celów, jednak nie przeszkodziło mi to w ozdobieniu ich tą samą metodą. Efekty możecie obejrzeć poniżej :)

 Do wykonania tego pudełeczka posłużyła mi stara drewniana szkatułka, odkopana w pokoju babci :) Wierzch musiał zostać pokryty pastą strukturalną, ponieważ szkatułka miała grawerowaną powierzchnię. W efekcie powstało pudełeczko do przechowywania wspomnień :)




Pudełeczko z czerwoną różą powstało ze... starej apteczki samochodowej :) Jak widać, nie warto wyrzucać starych, na pozór zbędnych przedmiotów. Lepiej tchnąć w nie nowe życie!







Pudełeczko z okienkiem powstało z przerobienia tekturowego opakowania po jakimś urządzeniu. Dzięki okienku na wierzchu, powstało bardzo oryginalne pudełeczko na skarby :)


  Ostatnie pudełeczko powstało ze starej, zniszczonej pozytywki. Ponieważ na wierzchu znajdują się wypukłe kształty, które ciężko byłoby jednolicie zamalować, postanowiłam odrobinę zmienić technikę. Do wykonania tego pudełka nie używałam papierowych serwetek, a jedynie akrylowych farbek, pasty strukturalnej oraz gąbki pociętej na kawałeczki. Proste, a jakie sympatyczne :)









Mam nadzieję, że zainspirowaliście się chociaż troszkę. Do dzieła ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz