poniedziałek, 29 lutego 2016

Deseczko-notatnik :)

Witajcie !!

Dzisiaj mam dla Was coś specjalnego. Postanowiłam, wykonać dekorację kuchenną, która jednocześnie będzie praktycznym i pomocnym przedmiotem. Wybór padł na notatnik, wykonany na desce kwadratowej przy użyciu metody decoupage :)




Do wykonania notatnika przygotowujemy: drewnianą deskę do krojenia (nielakierowanej), karteczki, papier ścierny, białą farbę akrylową, miękki pędzelek, serwetki papierowe, klej do decoupage'u, ja użyłam dodatkowo białej pasty strukturalnej zabarwionej farbkami akrylowymi, gąbeczki do nakładania farby, srebrnej pasty woskowej oraz sznurka do ozdobienia.

Wykonanie jest banalne i bardzo typowe. Deskę pokrywamy białą farbą, ja do tego celu zamiast pędzla używam gąbki. Po wyschnięciu, naklejamy standardowo elementy z serwetek papierowych, naklejamy część właściwą notesu, czyli karteczki (np. klejem na gorąco), ozdabiamy wedle uznania. Banalne, a jakże praktyczne :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz